You can run but you can´t hide

Godmorgon!

Första riktiga inlägget. Är glad som in i bajskorven. Ska ut ikväll. Livet leker. Jag har världens bästa vänner.
Tänkte bege mig in i duschen snart. ELIN ÄR HEMMA, ÅÅÅÅH ÄLSKA LIVET.
Måste träffa John ikväll, för han åker imorgon, sen när han kommer hem vet jag inte om jag fortfarande är hemma. Kommer sakna Jompaz fan. Haha.
Iallafall så åker jag med ut till landet imorgon och firar midssommar där. Skönt att komma bort lite och bara slippa allt. Även om det bara är för en dag så gör det skillnad, belive me.
Kanske går över till G och P. Sjukt längesen.
Fan va jag snacka, och ni fattar inte ett piss.
Måste på toa, STANDARD.
Måste duscha, sminka mig, klä på mig, osv osv osv.
puss puss / Fläskfia, HAHAHH humor!

går inte att lägga upp bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0