muffins fieeeeesta

Godmorgon på er. Jag sitter i Hannahs soffa och blogga lite. Hon sitter på golvet och snackar om igår.. Haha sötis hon är. Nu väntar vi på att Andrea ska komma hit så ska vi baka muffins. Sen tror jag några skulle komma hit och ha muffinskalas hahahaha. Påhittigt. Kom på det på donken igår när vi o alla va där. Idag ska jag nog hem på riktigt tror jag iallafall men nman vet ju aldrig. Kanske drar ut ikväll vet inte. Om det är fint väder imorgon kanske vi drar till kairo med några. Skulle vara fett chill. Så får snacka med några så får vi se. Hannah verkar ju dissa den iden hahha aja. Vi får se. Fan vad jag snackar. Ska hålla käften kanske. Men vi hörs senare. Pussaaaaaar! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0