jaa..

Ni märker ju hur det går att blogga.. Jag bloggar men inte Emelie. Så det känns lite meningslöst att ha en blogg tillsammans faktiskt, haha.
Så funtar faktiskt på att börja blogga på en egen blogg istället(den jag hade innan.). Men har inte bestämt mig. Ska prata med Emelie också..
Iallafall så sitter jag hemma hos Elin. Hon står i duschen, standard. Sen ska vi käka osv, sen drar vi ut och träffar några. Blir nog bra. Imorgon blir det kairo igen, har bränt mig idag -.- På axlarna och rumpan, så kan det gå. Men vi drar iallafall dit imorgon och chillar igen, asskönt idag. Va där i typ 5 timmar och bara chillade. Asanajs!
Fick lite kläder av världens bästa Elin. En SUPER söt tröja och 2 par jeansshorts i storlek 34, WTF?!?!?!? Hur fan fick min kebabrumpa plats i ett par 34or liksom, GALET.
Den kanske krymper, SORRY KILLAR. HAHAH sjuk jag är.
Juste sover här idag igen, men imorgon åker jag hem.
Vi hörs sen, ska fixa mig nu, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0