Emelie Michaela Ununger

Haha, vet ni att jag har stavat fel på mitt mellan namn i i stort sätt hela mitt liv? Har alltid stavat det med k, med det stavades tydligen med ch... Känns fett dumt att bara sitta här och stirra på en blank sida, som om jag väntade på att min presentation skulle skrivas av sig själv.

I alla fall, jag heter Mli. Bor i Enskede, Stockholm, och är 14 år, född 1997 och är ett år yngre än Fia. Men jag är mycket tuffare än henne endå, haha!

Är 1,66 m lång, eller ah.. kort... Hahah, går på ridning och innebandy. Eller, jag har fan slutat på ridningen kom jag på. Knas..
Känner att när jag skrivit klart kommer 50% av texten vara punkter såååååååååååååååå ehehhehehe...

När jag var yngre hade jag ingen anledning till att leva, för det behövdes inte. Jag bara levde. Nu är det så mycket svårare, för nu letar jag efter något att leva för. Det ända jag gör är att leta runt efter låtar och citat som beskriver mitt liv. Min musiksmak är varierad, som fan, men föredrar Adept men ska inte lägga upp massa emo/rock låtar här... så ofta iaf. Men jag lyssnar på "vanlig" musik också, och depp musik osv.
Kärlek är ett falskt, efter som det kära döljer leken. Tror inte på sånt för tillfället. Vem fan behöver killar ?

Fia har redan berättat det mesta om oss så det finns inte så mke mer att berätta.







music is what feelings sound like

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0