Det roligaste är att du tror att jag gråter över att du är borta, men sanningen är att jag skrattar åt att du gick

Hej!

Jag är hemma, och bloggar från min data. Wohooo känns som en evighet jag satt här. Det vare iförsig också men jaja.. Har iallafall sjukt ont i magen och huvet. Så ikväll ska jag vara hemma och dö lite. Nej men usch. Orkar inte vara hemma ensam.. För då sitter jag och tänker osv osv. På saker som Mli säger att jag måste glömma så aa det är knaz. Jag är glad iallafall. Åker om 17 dagar, WOHOOO.

Sitter och käkar mat. Kommer bli fet, haha. Jag äter hela tiden vafan. Jaja, man lever bara livet en gång som varför inte vara tjock liksom. Så länge man är lycklig kan man vara hur fet man vill. Nog snackat om tjockerier.

Har massa idéer på blogginlägg men får se hur många jag orkar göra till verklighet. Det märker vi.
Orkar inte skriva nu, måste på toa.

Pusshej

bild från typ igår innan jag drog.
Första gången på typ 4 månader jag har foundation o allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0